מאמרים

 חדרי קירור והקפאה

חדרי קירור והקפאה דרושים בתעשיות שונות, וזאת כיוון שיש מוצרים רבים שחייבים להישמר בתנאים מוגדרים ובטמפרטורות מסוימות על מנת שאפשר יהיה לעשות בהם שימוש. לכן ניתן לראות שמייצרים חדרי קירור והקפאה שונים לכל תעשייה, ועושים זאת על פי הצרכים השונים של כל לקוח שמזמין שירות בתחום הזה.

 

חדרי קירור והקפאה - החדרים השונים

ניתן להזמין חדרי קירור והקפאה מיוחדים שמיועדים לתעשיית המזון, שכן מזונות רבים, בין אם הם מיובאים ובין אם הם תוצרת הארץ, צריכים להישמר בטמפרטורה מסוימת. כדאי לדעת שיש חדרי קירור שיכולים לשמור על טמפרטורות של 0 עד 20+ מעלות צלסיוס ויש חדרי הקפאה שהיכולות שלהם הם בין 0 ועד 40-מעלות. לכן חשוב ביותר להתייעץ לפני בחירת חדר הקירור ולפני שקונים את חדר ההקפאה שיוכל לשמור על המוצר בצורה הטובה ביותר. 

 

לכל תעשייה יש חדרי הקפאה אחרים

כדאי לדעת שמעבר לתעשיית המזון יש עוד תעשיות שבהן יש דרישה לחדרי קירור והקפאה, בין אם זו תעשיית החקלאות, תעשיית התרופות ואפילו תעשיית האלקטרוניקה וההייטק. כשמדברים על תעשיית החקלאות ניתן לראות שמדובר על אולמות קירור גדולים במיוחד, כיוון שכאן הכמויות לרוב הן הרבה יותר גדולות. לעומת זאת, כשמדברים על תעשיית התרופות חדרי הקירור הדרושים שונים, ובהם ניתן יהיה למצוא בדרך כלל חלוקה למדפים רבים כיוון שכל תרופה צריכה להישמר בטמפרטורה שונה. ישנם חדרי קירור שממוגנים מפני פיצוץ כיוון שכאשר מאחסנים כימיקלים נפיצים חלק מהסכנה היא פיצוץ ולכן חדרי הקירור האלה חייבים לעמוד בתקנים הדרושים. 

 

אנו מבצעים:

התקנת מערכות קירור והקפאה לסופרמרקטים, התקנת יחידות קירור לבתי אריזה ולמפעלי פלסטיק

ביצוע התקנה של חדרי מכונות חדרי קירור, תכנון והקמה של חדרי הקפאה

וחדרים לקירור מהיר ( (blast cooling, התקנת מערכות לייעול אנרגטי והגדלת COP

 

אחזקה בתחום הקירור

 

מתן שירותים למערכות קירור רגילות ומרכזיות, זמן תגובה מהיר לכל סוגי יחידות הקירור

הפעלת צוותים מיומנים לביצוע אחזקה שותפת, הורדה למינימום של מספר התקלות.

 

חדרי קירור והקפאה